http://tydeninovaci2017.cz/en/


Doprovodné události

← zpět na všechny události

Workshop: Jak najít prostor pro inovace pomocí HCD metod

Přihlašovací formulář na událost


Informace o události

Workshop: Jak najít prostor pro inovace pomocí HCD metod
May 22, 2017
2FRESH, Františka Křížka 1, Praha 7
17:00 - 20:00
500Kč za workshop
Více informací zde

Přijďte si v rámci Týdne inovací do 2FRESH vyzkoušet praktický workshop, který vám pomůže najít prostor pro inovace. Protože dnes nestačí jen jít s dobou, ale být o krok napřed. Pokud chcete zdokonalit stávající službu, produkt nebo máte nápad na nový startup, klíčem k úspěchu je dostat se do hlavy vašich zákazníků. Jak ale zjistit jejich skutečné potřeby, které vám pomůžou vymyslet úspěšný produkt? To si vyzkoušíte na workshopu Customer Activity Cycle, který vychází z metod Human-Centered Designu. Během 2 hodin si osvojíte jednoduchý proces, který vás dovede až do bodu: ""To je skvělý, proč mě to nenapadlo dřív?"" Workshopem vás provede: Pavlína Louženská - 2FRESH stratég, takový parašutista, který se vznáší nad všemi projekty a spouští se tam, kde je potřeba - jednou je to kreativní kampaň, jindy zase předávání know-how, startupy Costlocker a Atoto nebo inovace. Milan Chvojka - vede UX tým v 2FRESH, baví ho střídat role a být u všech fází projektu, jak během vývoje, tak po spuštění. Jeho přístup k práci je postavený na tom, že naslouchá lidem a učí tomu i ostatní. Zkušenosti z digitálního prostředí sbírá už skoro 20 let. Petr Václavík - 2FRESH kreativec, dokáže střílet nápady od boku, ale nejraději má, když je může opřít o insight, který mu vyšel z výzkumu. Nepovažuje kreativitu za výsadu kreativců, dokáže každého nasměrovat správným směrem tak, aby sám přišel se skvělým nápadem.